Érdeklődéssel olvastam cikküket könyvem magyar nyelvű kiadásáról.

Információik általában helyesek, csak igazabb lett volna a "KÉM" elnevezés helyett a SOE tagjait az angol hadsereg rendes tagjainak minősíteni, akik közül számos nem angol születésű önkéntes részt vett a Hitler elleni harcban.

Én igazán nem voltam hivatásos zenész, visszavonulásomig Angliában jogász és cégvezető voltam egy nagy cégnél. Nyugalomba vonulásom után szenvedélyes kamarazenészként (még ma is Weiner Leo tanítványának tartom magamat) minden energiámat annak szenteltem, hogy a fiatal zenészgenerációnak tovább adjam, amit az Akadémián elsajátítottam.

Feleségemet nem Olaszországban ismertem meg. Őt a Gestapo még fiatal lány korában kiutasitotta Németországból, és kalandos úton szintén az angol hadseregben lett altiszt. Kairóban ismerkedtünk meg. Ötvenkét évi boldog házasság után tíz évvel ezelőtt veszítettem el, és azóta mint öreg agglegény jártam a világot, mindenütt kamarazenei, jótékony célú tevékenységet folytatva. Így kerültem Baden Badenba, ahol most sok időt töltök, amíg szép londoni otthonom gyakran üresen áll.

Mindezt csak azért írom, hogy a cikk szerzője, akinek köszönöm a szimpatikus referenciát, jobban legyen informálva.
Üdvözlettel,
Dr. Francis Shelton

A bejegyzés trackback címe:

https://bookline.blog.hu/api/trackback/id/tr381921183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása